Translate

dinsdag 6 juni 2017

Dutch Open IFAA 2017

Afgelopen weekend heb ik de Dutch open IFAA in Emmen geschoten ter voorbereiding van het EK in augustus.

Deze wedstrijd heb ik afgesloten met een eerste plaats en met 2 van de 3 dagen een score waar ik zeker tevreden mee ben. Al met al heb ik deze wedstrijd afgesloten met een totaal score van 1329 punten.

Zaterdag was het de dag van de Field ronde. Tijdens deze dag ging bijna alles goed en was het schieten weer eens zoals het hoort. Het ging zelfs zo goed dat ik mijn persoonlijk record heb verbeterd. Waar ik in 2015 en 2016 op de field een score had van 426 en 423 mocht ik zaterdag en score van 433 noteren.

Zondag ging het nog steeds wel goed, maar moest ik er harder voor werken. Toch kwam ik met een mooie score van 442 punten het veld uit. Dit was in 2015 450 punten, en in 2016 418 punten dus ook hier mag ik zeker tevreden mee zijn.

Maandag was het echter niet mijn dag. Ik maakte veel fouten en dat kwam mijn score ook zeker niet ten goede. Waar ik zaterdag een nieuw best record kon noteren kon ik hier een nieuw diepte record noteren. Dit was jammer, maar gaf mij een mooie trainingsdoel voor het EK. Namelijk de animal ronde trainen.

Al met al was het een mooi weekend met heerlijk weer, gezellige mensen, een mooi parcours en een goede organisatie.

Hv de Vrijheid en Sagitarius bedankt voor deze mooie wedstrijd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten