Translate

woensdag 25 juni 2014

Veldwedstrijd Amersfoort

Foto met dank aan Ed Smit
In het weekend van 21 en 22 juni 2014 heb ik de veldwedstrijd in Amersfoort geschoten. Ik heb twee hele gezellige dagen gehad, maar het schieten ging niet goed. Ik kon mijn concentratie er niet goed bij houden, waardoor de scores heel laag waren.

Het parcours was wel heel erg mooi en uitdagend. Hierdoor werd de wedstrijd heel leuk om te schieten.

De eerste dag heb ik 234 punten geschoten en de tweede dag rond de 250 punten (de exacte punten weet ik niet meer). Mijn totaal score bracht me naar een gedeelde tweede plek, alleen had ik 7 zessen en mijn tegenstander 13 zessen. Hierdoor heeft zij de tweede plek gekregen en ben ik dus derde geworden.

De oranje vlek links onder ben ik, we schieten op het doel rechts boven.
Foto met dank aan Vincent Burger


Volgende week heb ik de veldwedstrijd van Zoetermeer. Nieuwe ronde nieuwe kansen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten