Translate

donderdag 19 juni 2014

Zomer 3D Lelystad

In het weekend van 14 en 15 juni heb ik de zomer 3D van Lelystad geschoten.

Op zaterdag begon het moeizaam. De wedstrijd begon om 09.00 uur s'ochtends, maar door dat de navigatie vond dat het schietveld midden op de snelweg lag kwamen we een half uur te laat op het veld aan. Gelukkig werd de baan indeling door de schutters zelf gemaakt, waardoor wij ingedeeld waren op een baan met andere Saense schutters. Een maal aangekomen en opgebouwd hadden we één doel gemist. Deze konden we aan het eind van de dag nog na schieten om toch de volledige ronde geschoten te hebben. De wedstrijd zelf ging ook heel moeizaam. Het schatten lukte niet net als het schieten. Hierdoor had ik een score van 439 punten. Gelukkig liep ik wel op een gezellige baan, dus de dag zelf was wel leuk.


De tweede dag waren we gelukkig wel op tijd. Ook tijdens deze dag werden de groepen weer door de schutters ingedeeld. Hierdoor liepen we in bijna dezelfde groepsopstelling. Ook tijdens deze dag liet mijn schieten en schatten het afweten. Deze dag sloot ik met een score van 409 punten af.

Al met al een totaal score van 848 punten. Totaal niet tevreden mee, maar het heeft me toch naar de eerste plek dames recurve gebracht.

Volgend weekend weer eens een "gewone" veldwedstrijd :)



2 opmerkingen:

  1. Leuk om jou en Pauline weer eens bij een 3D erbij te hebben gehad, hoor schatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor dat jullie zo fanatiek als familie genieten van deze sport!

    BeantwoordenVerwijderen