Translate

dinsdag 21 juni 2016

Amersfoort 19 juni 2016

Op 19 juni was het zo ver, mijn eerste veldwedstrijd van dit jaar.

Waar ik mij mooie gedachte voor had genomen om rustig aan te doen, goed op mijn techniek te letten en zo goed mogelijk schoten te lossen liep de dag toch iets anders.

M'n techniek liet het afweten, rust in mij en mijn schot waren zelden te vinden en de punten bleven ook weg. Met een lage 246 punten kwam ik het veld uit, maar met genoeg verbeter punten voor de volgende, die over twee weken in Zoetermeer is.

Het was een mooi parcours, wat zeer uitdagend uitgezet was. Met mijn gezellige baan genoten, die gelukkige de zelfde struggels hadden, toch een hele leuke dag gehad en laten we maar hopen dat het in Zoetermeer beter gaat.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten